Мої наукові праці



Монографія і навчальний посібник

1.    Компаній О. В. Наступність у формуванні текстотворчих умінь молодших школярів на завершальному етапі початкової мовної освіти : монографія. Херсон : Вид-во ФОП Вишемирський В. С., 2018. 476 с.

2.    Компаній О. В. Розвиток текстотвірних умінь молодших школярів на завершальному етапі початкової мовної освіти : навчально-методичний посібник. Херсон : Вид-во ФОП Вишемирський В. С., 2017. 132 с.

3.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником Н.Листопад). 2 кл. Частина 1. Х. : Вид. група «Основа», 2019.  390 с.

4.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником Н.Листопад). 2 кл. Частина 2. Х. : Вид. група «Основа», 2019.  390 с.

5.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником С.Скворцової та О.Онопрієнко). 2 кл. Частина 1. Х. : Вид. група «Основа», 2019.  392 с.

6.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником С.Скворцової та О.Онопрієнко). 2 кл. Частина 2. Х. : Вид. група «Основа», 2019.  392 с.

7.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником Н.Листопад). 3 кл. Частина 1. Х. : Вид. група «Основа», 2020.  390 с.

8.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником Н.Листопад). 3 кл. Частина 2. Х. : Вид. група «Основа», 2020.  390 с.

9.    Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником С.Скворцової та О.Онопрієнко). 3 кл. Частина 1. Х. : Вид. група «Основа», 2021.  392 с.

10.Бондар Н. М., Компаній О. В. Математика (за підручником С.Скворцової та О Онопрієнко)3 кл. Частина 2. Х. : Вид. група «Основа», 2021.  392 с.

 

Публікації в наукових фахових виданнях України

11.Компаній О. В. Лінгвометодична робота з текстом в початковій школі.   Педагогічні науки : зб. наук. праць. Херсон : ХДУ, 2015. Вип. LXVII.  С. 86–89.

12.Компаній О. В. Навчання переказу тексту в 1 класі на уроках української мови. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. С. 192–198.

13.Компаній О. В. Погляди В. Сухомлинського на розвиток зв’язного мовлення як важливу складову пізнавальних потреб учнів молодших школярів на уроках мови та читання. Педагогічний Альманах : зб. наук. праць. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. Вип. 26. С. 168–171.

14.Компаній О. Мовленнєвий жанр: лінгвостилістичний аспект. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. Вип. 2. С. 157–164.

15.Компаній О. В. Формування вмінь переказувати тексти учнів 2 і 3 класів на уроках української мови. Педагогічний альманах : зб. наук. пр. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. Вип. 29. С. 58–62.

16.Компаній О. В. Ефективні принципи навчання текстотворенню молодших школярів на уроках української мови. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Херсон : ХДУ, 2015. Вип. 68. С. 85–89.

17.Компаній О. В. Наступність у формуванні текстотворчих умінь молодших школярів в умовах мовної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Інститут педагогіка НАПН України, 2016. Вип. 20 (1-2016). Ч. 2. С. 311313.

18.Компаній О. В. Організація навчання створювати тексти різних жанрів розповідного характеру на завершальному етапі мовної початкової освіти з позиції наступності. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Херсон : ХДУ, 2016. Вип. LXIX. Т. 1. С. 140–144.

19.Компаній О. В. Породження тексту у засвоєнні молодшими школярами текстотворчої діяльності в аспекті методичної і психологолінгвістичної науки. Вісник ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів, 2016. Вип. 133. С. 8992.

20.Компаній О. В. Психологічні і педагогічні підходи до визначення сутності поняття «наступність». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренко, 2016. № 4 (58). С. 120–127.

21.Компаній О. В. Робота над твором за картиною в початковій школі на основі принципу наступності. Імідж сучасного педагога. 2016. № 6 (165). С. 66–68.

22.Компаній О. В. Розвиток умінь переказу з позиції наступності на завершальному етапі мовної початкової освіти. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Львів : Львівський національний університет ім. І. Франка, 2016. № 31. С. 242–248.

23.Компаній О. В. Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань. Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. Кривий ріг : ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2016. Вип. 47. С. 236–240.

24.Компаній О. В. Уроки організації розвитку текстотворення молодших школярів. Наукові праці. Педагогіка: науково-методичний журнал. Миколаїв : Вид-во ЧДУ імені Петра Могили, 2016. Вип. 258. Т. 270.                  С. 128–131.

25.Компаній О. В. Формування вмінь створювати тексти-жанри описового характеру на завершальному етапі мовної початкової освіти з позиції принципу наступності. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. Луцьк, 2016. Том. 1. С. 74–79.

26.Компаній О. Навчання молодших школярів писати листи на завершальному етапі початкової мовної освіти в умовах принципу наступності. Педагогічна освіта: теорія і практика. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України, 2017. Вип. 22 (1-2017). Ч. 2. С. 246–251.

27.Компаній О. Робота над текстом-міркуванням на завершальному етапі початкової мовної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного педагогічного університету ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. Вип. 4 (59), 2017. С. 250253.

28.Компаній О. В. Створення порівняльного тексту-опису молодшими школярами на завершальному етапі мовної початкової освіти. Педагогічний альманах : зб. наук. пр. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. Вип. 36. С. 6470.

29.Компаній О. В. Лінгвометодичні особливості елементів тексту в процесі  формування текстотворчих умінь. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Херсон : ХДУ, 2017. Вип. 79. Том 3. С. 52–56.

30.Компаній О. Критерії, показники та рівні сформованості текстотворчих умінь молодших школярів на завершальному етапі початкової мовної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного педагогічного університету ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2018. Вип. 1(60). С. 117121.

31.Компаній О. В., Бондар Т. М., Пашковська Г. А. Робота з деформованим текстом на уроках української мови в початковій школі в контексті нової української школи. Імідж сучасного педагога. 2018. № 3 (180). С. 8992.

Публікації у наукових періодичних видання інших держав

32.Kompanii Olena Basics of the theory of speech genres. Intellectual Archive. Toronto : Shiny Word. Corp. (Canada). 2017. Vol. 6. (March/April). No 3. РР. 2937.

33.Kompanii Olena. Text-creation possibilities of the word in the process of forming skills to create texts by primary school students. Intellectual Archive. Toronto: Shiny Word. Corp. (Canada). 2017. Vol. 6. No. 4 (July/August). РР. 7584.

34.Kompanii Olena Teaching primary school pupils to create a verbal genre dispute. Modern ScienceModerní věda. Praha. Česká republika, Nemoros. 2017. № 2. PP. 8791.

35.Компаний Е. В. Обучение созданию эссе в начальной школе. Веснік Адукацыі. 2017. № 11. С. 5457.

Опубліковані праці апробаційного характеру

36.Компаній О. В. Ефективні засоби навчання текстотворенню молодших школярів на уроках української мови. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 2324 березня 2017 р.). Житомир : «Полісся», 2016. Ч.ІІ.  С. 89–91.

37.Компаній О. В. Навчання молодших школярів видам міжфразових зв’язків в процесі формування текстотворчих умінь на завершальному етапі початкової мовної освіти. Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управління навчальними закладами : матеріали ІІ всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-методичної конференції,  (Херсон, 18 листопада 2016 р.). Херсон, 2016. Ч. І. С. 192–196.

38.Компаній О. В. Навчання творчому переказу молодших школярів на завершальному етапі мовної освіти з позиції принципу наступності. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір : матеріали І міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 35 червня 2016 р.). Луцьк : ФОП Покора І. О., 2016. Т. 1. С. 184–189.

39.Компаній О. В. Сутність зв’язного мовлення на уроках мови в початковій школі : матеріали IV всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Науково-дослідна робота молодих учених : стан, проблеми, перспективи» (Херсон, 20–25 червня 2015 р.). URL : http://www.srw.kspu.edu/?p= 1043.

40.Компаній О. В. Функціонально-смислові типи мовлення: лінгвометодичний аспект. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 22–23 березня 2017 р.). Житомир : ФО-П «Н. М. Левковець», 2017. Ч. 1. С. 68–73.

41.Компаній О. В. Розвиток мовлення дітей у педагогічній спадщині Я. Коменського : матеріали ІІ всеукраїнських педагогічних читань «Як Амос Коменський – великий педагог минулого» (Херсон, 24 березня 2017 р.). Херсон : КВНЗ «Академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради. С. 133136.

42.Компаній О. В. Формування вмінь писати замітку учнів початкових класів на завершальному етапі мовної початкової освіти. Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: матеріали ІІІ міжнародного конгресу (Одеса, 1821 травня 2017 р.). Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2017.                    С. 168170.

43.Компаний Е. В. Исторический аспект формирования связной речи в обучении украинскому языку младших школьников. Содружество наук : материалы ХI международной научно-практической конференции молодых исследователей (Барановичи, 2122 мая 2015 р.). Барановичи, 2015. Ч. 3. С. 105108.

44.Компаний Е. В. Философское понимание преемственности. Zbior artykułow naukowych. Konferencјi Miedzynarodoweј Naukowo-Praktyczneј «Pedagogika. Wspołczesne tendencјe w nauce I edukacјi». Warszawa : Wydawca: Sp. z o.o «Diamond trading tour», 2016. PP. 5962 str.

45.Компаній О. В. Реалізація основних ознак тексту в процесі формування текстотворчих умінь молодших школярів : матеріали Medzinárodná vedecko-praktická konferencia «Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce» (Sládkovičovo, 10–11 marca 2017). Sládkovičovo, Slovak Republic. PP. 60–63.

46.Компаній О.В., Бондар Т.М. Застосування інноваційних технологій в освітньому процесі початкової школи в контексті НУШ. Збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації у роботі вчителі початкових класів: виклики і реалії НУШ» (Львів,14 квітня, 2020). м.Львів. 2020С.125-129

Праці, що додатково відображають

наукові результати дисертації

47. Компаній О. В., Жакоміна Н. М. Робота з текстом на уроках української мови в початковій школі: методичні рекомендації: теорія, розробки.  Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. 51 с.

48.Компаній О. В. Реалізація наступності в навчанні докладного переказу молодших школярів на завершальному етапі мовної початкової освіти. Vzdelávanie a spoločnosť : medzinárodný nekonferenčný zborník. Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2016. PP. 57–62. URL :  http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova8.

49.Компаній О. В. Формування вмінь створювати жанри інструктуючого характеру на завершальному етапі початкової мовної освіти в умовах принципу наступності. Virtus : Scientific Journal; Editor-in-Chief M.A.Zhuba. November, issue 9. 2016. С. 83–85.

50.Компаний Е. В. Лингводидактические основы обучения текстообразованию в начальной школе : monograph 6. Information and technologies in the development of socio-economic systems. Wydawnictwo Wyższeј Szkoły Techniczneј w Katowicach, 2016. 87–96 str.

 «Основа», 2021.  392 с.


Немає коментарів:

Дописати коментар